Podkład Catrice HD Liquid Coverage – recenzja. Najlepszy podkład drogeryjny?

catrice-hd1

Dobry podkład dostępny w drogerii za rozsądną cenę – brzmi jak marzenie. Poszukiwanie tańszego zamiennika Estee Lauder Double Wear to chyba zmora wszystkich wizażystek. Przy mojej mieszanej cerze ze skłonnością do przesuszania i zapychania DW się nie sprawdził, jednak skusiłam się na wypróbowanie tak zachwalanego podkładu Catrice HD Liquid Coverage.

Podkład Catrice zamknięty jest w okrągłej, szklanej butelce z pipetką dzięki czemu możemy dozować idealną ilość pproduktu i nic się nie marnuje. Jest on bardzo płynny, dlatego podkład dozujemy pipetką na rękę, a następnie przenosimy ulubionym narzędziem na twarz. Podkład przyjemnie się rozprowadza i nie pozostawia smug.

catrice-hd2

Catrice Liquid HD jest bardzo wodnisty i trzeba uważać, żeby nie łączyć go z bazą zawierająca olej, gdyż podkład ten jest na bazie wody i przy oleistych bazach może się zwarzyć. Podkład ma średnie krycie, które można budować. Na skórze wygląda bardzo ładnie po nałożeniu. Delikatnie matuje skórę, nadając jej naturalny wygląd bez efektu maski. Jako podkład matujący ma również właściwości wysuszające. Nie sprawdzi się u osób z bardzo suchą skórą, natomiast mimo moich skłonności do przesuszania całkiem ładnie wygląda, choć w gorsze dla mojej skóry dni po kilku godzinach mogłam odczuć lekkie wysuszenie. Podkład Catrice może podkreślić suche skórki w ciągu dnia, zwłaszcza przy nieodpowiedniej pielęgnacji skóry. Podkład HD Liquid bardzo ładnie wyrównuje koloryt cery i po nałożeniu wygląda przepięknie. Trzeba jednak uważać, aby nie przesadzić z jego ilością, gdyż może stworzyć efekt maski. Przypudrowany utrzymuje się na skórze przez około 6-8 godzin w bardzo dobrym stanie. Nie wchodzi w zmarszczki, ładnie wygląda przez cały czas i nie warzy się. Jak dla mnie rewelacja, zwłaszcza za kwotę 30 zł. Jedyną wadą jest jego dostępność – mój kolor 010 bardzo często jest wszędzie wyprzedany i musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby wreszcie móc go wypróbować.


Jeżeli którakolwiek z was chciałaby wyglądać jak Ewa Chodakowska, zastanówcie się jeszcze raz po zobaczeniu tego zdjęcia. Choć trenerka fitness ma ładną figurę, to jednak jej twarz wymaga sporo pracy każdego ranka…

14 thoughts on “Podkład Catrice HD Liquid Coverage – recenzja. Najlepszy podkład drogeryjny?

  1. ja swój idealny podkład mam z oriflame niezmiennie od 4 lat 🙂 ten wygląda spoko, ale jeżeli mówisz o tym wysuszeniu i skórkach to już wiem, że u mnie to wystąpi. Bo choć bardzo dbam o nawilżanie buzi z zewnątrz i wewnątrz to i tak tego typu podkłady zamiast poprawić wygląd buzi to dodają mi +5 lat wysuszeniem i uwidocznieniem zmarszczek mimicznych

    Polubienie

Skomentuj

